fredag 25 januari 2013

Hoppsan!


På den 26:e dagen av köpstopp trillade hon plötsligt dit. På en reflexväst! Det här är dock inte vilken reflexväst som helst, utan en rosa skönhet från Röhnisch

Den kommer att bli perfekt på vårens löprundor och rullskideturer. Dessutom hade jag inte ens någon väst tidigare, inte ens en ordinär gul. 

Det är ju ändå lön i dag och maken ringde precis och sa att premiärbesiktningen av skåpbilen gick hur bra som helst, blankt papper. :)

Nu ska jag roa mig med att knappa ett par räkningar och fixa med budget. Me like! :)

Ha en fin fredag! 

19 kommentarer:

  1. Åh... var hittade du den. Jag vill ha den som finns på hm men ska inte beställa nåt annat så det blir liksom inte av.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klicka där det står Röhnisch i mitt inlägg, det är en länk. :)

      Radera
  2. Den där var väldigt Camillisch :)

    SvaraRadera
  3. Du kommer att bli snyggast i spåret!
    Och, framför allt, så kommer du att synas =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamen! :) Man kan säkert cykla i den också, mörka morgnar och kvällar.

      Radera
  4. Vilken superfin reflexväst!!! Å grattis till att bilen gick igenom med blankt papper:) Mina reflexer är några hängande från fickan och gula reflexband på jackärmarna. Huvudsaken man syns;)

    Saga sov länge i morse och nu ligger och och sover sin fm lur på sängen bakom min rygg. Hoppas att kylan slår sig lite så vi kan gå en lite längre promenad om en 1/2 h. Hon blir ju så fryssen om tassarna stackarn.

    I morrn har jag "tjatat till mig" att hon inte ska hämtas förrän vid 16.00 tiden och då hinner vi i lugn och ro gå vår långpromenad. Dessutom om prognosen stämmer ska det bara bli 3 -4 kallgrader då.

    Ha en toppen helg

    Kram <3 Mamma








    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den där blir nog hur bra som helst. :)
      Nu börjar man faktiskt bli lite trött på det här kalla vädret. :(
      Hoppas att det blir bättre promenadväder för er i morgon. :)
      Kram och detsamma!

      Radera
  5. Haha jag tänkte på dig när jag såg den häromdagen. Känns som du ;) Supersnygg! Här har varit lite väl kallt idag för skidåkning... men fantastiskt vackert. Vi tog en långpromenad Bono och jag istället. Ha en go fredag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha... men då var det ju verkligen meningen att jag skulle klicka hem den. :)))
      Kallt här också, det bleb halverad skidtur i dag.
      Kram!

      Radera
  6. Den var riktigt snygg :)
    Själv har jag nåt slags köpstopp på alla plan, ja mat lär man ju ha...men hade igår bestämt att kolla på en bh, kappahl hade alla för 99:-, och förhoppningsvis hitta en. Och, jag hittade en, på reasnurran, 50:- :)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Visst var den? :)
      Oj, det var ju verkligen ett fynd och värt att bryta ev köpstopp för... Hur går det med träningen? Det ser bra ut på Funbeat tycker jag. Hurtbulle!
      Trevlig helg!

      Radera
    2. Nja, det är ju mest stavgång och försöker köra styrka hemma. Har inget friskiskort nu, tänkte låta bli att hoppa runt så knät får lite vila. Ska prova lätt jogg nästa vecka, men bara ett par minuter om dagen, känna efter lite.
      Trevlig helg till er med :)

      Radera
    3. Okej! Trist med krånglande kropp. Min brukar ju säga ifrån i benhinnor och fotleder ibland. :( Det kan väl aaaldrig vara ålern? ;)

      Radera
    4. Haha, aldrig ;)

      Radera
  7. Men ändå 25 dagar utan shopping, och denna är ju nödvändig.. t o m livsförebyggande!! Och fantastiskt fin är den också!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Nu fick jag genast lite bättre samvete. :)
      Kram!

      Radera